Accessos directes:

Logotip pam.cat pam.cat

Cercador global de l'AMB

5

Suports

AMB

Polítiques comercials i turístiques metropolitanes

| Autor/a: AMB | 1 comentari

Tornar
Impulsar estratègies potenciadores i innovadores de les polítiques comercials i turístiques metropolitanes.
  • Participar activament com a institució metropolitana, conjuntament amb els ajuntaments, en l'elaboració del Pla estratègic turístic de Barcelona.
  • Reforçar la imatge/marca internacional de Barcelona Metropolitana com a ciutat de turisme sostenible i potenciar el turisme cap a la resta de la metròpolis.
  • Posar en valor el patrimoni metropolità (cultural, arquitectònic, arqueològic, industrial, agrari i natural) que dóna identitat als diferents municipis i ha de servir per caracteritzar l'àrea metropolitana.
  • Donar suport a les polítiques comercials municipals amb perspectiva metropolitana, amb polítiques comunes d'acompanyament al comerç de proximitat i amb l'anàlisi dels fluxos de l'activitat comercial metropolitana, municipal i intramunicipal.
  • Promocionar la participació activa dels agents comercials i turístics involucrats (municipis, cambres de comerç, associacions comercials, consumidors, etc.) per potenciar la seva activitat i presència en aparadors internacionals.
  • Elaborar propostes de suport als ajuntaments en matèria d'infraestructures i normatives urbanístiques, per rendibilitzar les potencialitats turístiques i comercials del territori.

Comentaris

Necessites iniciar la sessió per a poder afegir un comentari.

  • Comentari

    | Autor/a: Josep M Armengou i Iglésias

    Trobo a faltar la paraula CULTURA, a més de les d'EDUCACIÓ, CONEIXEMENT, OCI, ALIMENTACIÓ,...entre les paraules clau a definir les POLÍTIQUES metropolitanes. Només així, segons que em sembla, tenen sentit els fluxos comercials i turístics. La pela i el turisme no han de ser els motors conceptuals principals, sinó els acompanyants de la redistribució de beneficis entre tota la ciutadania de l'AMB.