Accessos directes:

Logotip pam.cat pam.cat

Cercador global de l'AMB

7

Suports

Lluis Carrasco Martínbez

Plantejar a l'ATM redefinir el traçat del tramvia metropolità de Sant Feliu a l'estació de 4 camins dels FGC - de manera que permeti una bona connexió dels municipis de Sant Feliu - Molins de Rei - Sant Vicenç dels Horts i Pallejà

| Autor/a: Lluis Carrasco Martínbez | 1 comentari

Tornar

El traçat actual aprovat i publicat en el vigent PDI, contempla la connexió directe del tramvia per l'antiga N-340 a través de Molins de Rei fins l'estació dels FGC de 4 camins.  Aquest traçat es poc operatiu i margina de l'us del tramvia a les poblacions de Sant Vicenç dels Horts i Pallejà.  Cal cercar una alternativa que permeti conectar els nuclis de població ,  Cal tenir en compte que aixó permetria la correcta connexió en TP d'un nucli de població d emes de 120.000 persones (els 4 municipis).

Cal pensar també aquest mitjà de transport no tant sols com un bon mitjà de transport públic per anar a Barcelona, sino com un bon mitjà per garantir el transport de caracter comarcal i la unió dels nuclis de població de ambdos costats del riu Llobregat.

Comentaris

Necessites iniciar la sessió per a poder afegir un comentari.

  • Comentari

    | Autor/a: Montse Jardí i Segura

    Jo, en aquest cas, opino que hem de deixar en pau el poc que queda del riu Llobregat, que ja és un canalet tancat pel Ave i per terraplé amb caminet. Crec que ja hi ha massa infraestructura feta, i si d'acàs, s'ha de revisar la que està feta. L'Ave no sé a qui se li va ocórrer, ni qui ho va permetre, de fer-lo dins de la llera d'un gran riu, al que han sacrificat per tot arreu. Més important que aquesta proposta, pel meu entendre, és no crear encara més impactes ambiental, redefinint i ambientalitzant les infraestructures existents. Una mesura que sí proposo, és que es pensi en els persones que puguem anar a peu d'un poble a altra. Avui dia, si algú vol anar a peu al poble del costat, d'aquests pobles que es mencionen, un s'hi juga la vida literalment: tot està pensat per anar amb cotxe. Si un vol gastar-se diner públic en obres, hauria de ser enfocant les infraestructures amb altra visió. Per exemple, es podrien acondicionar les infraestructures actuals per tal que les persones per una banda, i les bicicletes per altra, puguéssin usar-les. Es a dir, ampliar-les allà on es puguin, amb aquest objectiu. Fer-nes més, i amb més ponts, no ho trobo convenient. Potser es podrien fer algunes connexions subterrànies, sense fer malbé els acuífers que encara queden.