0
Suports
Identitat metropolitana i internacionalització econòmica
| Autor/a: AMB | 0 comentaris
Promocionar la identitat metropolitana dins la marca Barcelona i la internacionalització de l'economia
- Desenvolupar una estratègia turística d'àmbit metropolità amb la finalitat de posicionar el territori com una destinació turística intel·ligent (DTI). Aquesta estratègia permetrà fomentar la identitat metropolitana i desenvolupar la promoció específica del patrimoni local i del turisme smart sostenible i de qualitat metropolità.
- Impulsar accions d'internacionalització de l'economia amb els municipis metropolitans per a la captació d'inversions en els mercats internacionals i locals, d'ajut a la retenció d'inversions al territori metropolità i de suport a l'elaboració de portafolis locals d'inversió.
- Potenciar i enfortir la capacitat productiva i exportadora del teixit empresarial i donar suport i assistència empresarial per a l'exportació, amb l'objectiu de consolidar i augmentar la presència d'empreses metropolitanes en els mercats exteriors.
- Fomentar la presència dels municipis metropolitans i del seu teixit empresarial a l'exterior, tant en projectes com en missions internacionals.
- Consolidar la presència de l'Agència Metropolitana de Desenvolupament Econòmic en les principals fires i espais de reflexió en matèria de desenvolupament econòmic i com a expositor dels municipis metropolitans i a la vegada amb el seu propi portafolis de serveis.